drömmer iväg till 12juni

NU åt jag precis upp sista toffifeen, yummie. alltså resterna av mitt bio godis från igår.
Har nyss vart nere vid vattnet me Alec på promenad o funtat mkt på the stuudent!
OOm jag får som jag vill så ska:
  • Mottagningen vara nere i båtcafet, får fan klaustrofobi när det blir trångt! :/ Ska be mor ringa o kolla imorgon:)
  • Grymt smarriga smörgåstårtor. om det skulle bli ändring så ska det vara cateringen som vi haft förr med lite allt möjligt. pajer, pastasallader, olika såser, kött, lax?
  • Lite olika ostar ska det finnas till oxå, o kex.
  • Tobbe och Lorentz ska vara bartenders! o jag ska få dricka hur många drinkar jag vill pappsen! :P haha du kan va lugn.
  • Antingen vaniljglass och jordgubbar till efterrätt eller helst, mormors hallon tårta. den är gudomlig! men tvivlar på att vi har så mkt hallon redan då.
Det är mina tankar för tillfället, och såklart massa när o kära så kan dagen inte bli dålig!

Kommentarer
Postat av: tove

Åh, får man komma o fira? :D

2009-04-04 @ 21:53:40
Postat av: Hedda

jaaa! jag skulle verkligen bli jätte glad om du kom! :D vilken dag går du ut?

2009-04-04 @ 22:14:45
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0