Gårkvällen

Mitt huvud har fortfarande inte börjat funkera som vanligt.
Hade en kul kväll igår iaf o kände att det behövdes! Mötte upp lite folk på Nivå, blev en öl o några shotts. Snackades porrfilmer o sexlistor bla o kändes lite kul att jag finns med på en "lista", o ligger som 3a hos en person jag träffat en gång innan i typ en kvart? :P haha kul var det iaf. tar det ju som en komplimang.
Sen bar det av mot Village men vi tappade ltie folk på vägen.. o när vi var vid kungsan så var det "stängt pga vattenläcka". Där kändes det som om kvällen inte skulle bli mkt roligare men då hade ne polare skrivit upp alla på Rose istället. så när vi mötte honom så sa han att det var 7minuter till som listan gällde, så det vara bara o springa, o vi han nog precis:)
Tequila shots, Mojitos.. men det var ju inte "viper priser" direkt så har inte så stor koll på hur mkt pengar jag har kvar nu faktiskt..
På vägen hem blev det max, igen. gullig pojkvän som Andreas är så köpte han ju en hamburgare till mig oxå, (han betalade mkt dricka på krogen oxå)
påvägen till tunnelbanan sen så träffade vi på ett gäng.. kom itne riktigt ihåg hur men ena killen började sjunga på någon disneylåt, blev nästan lite opera. Jag älskar disney (!) Så jag bad dom ställa sig på plattan o sjunga disney, Opera! tror det var alladin?:) De gjorde dom, tills jag tog fram mobilkameran:P hem runt 4iaf,  o KIM, förlååt gumman att jag ringde o väckte dig! :( :P var inte alls meningen, men så är det när man är lite för runt under fötterna.

Ska bara lägga till att jag tycker Andreas o Jennifer är jätte fina tillsammans:)


Är en aaning seg idag? gick upp ur sängen  vid 2 på eftermiddagen. o vidare till soffan iförsej. Ibland är det skönt att ha en storesyster. Utan att jag bad o mdet så kom hon med macka o chokladmoss till mig. tog ett tag o få i mgi det men lyckades efter nån timme. tack iaf. o det är inte bara bakiskänslan som gjorde att jag har svårt att äta, oxå kärleksproblemen.
O jag är jätte tacksam för alla människor som visar att dom bryr sig! tack, värmer i hjärtat faktiskt :)
Får se om jag orkar ta mig ut på en promenad med Kim snart. jsut nu känner jag itne riktigt för det. men får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0