Tobbe stack idag :(

Har ett ganska kul samtal på msn, lr jag är itne så aktiv som den andra.. Haha jag vet inte om han driver med mig elelr om han är seriös? Aja, alltid härligt med folk som har självförtroende;) men jag känner att jag inte behöver en kurs i kärlek o förhållande. För det är just det han typ, predikar om, vaaarför han are so HOT for the girls! ;)

Saknar redan Tobbe iaf. Igår va vi på bio på Heron, o sen sov jag hos honom o imorse skjutsade dom mig till pendeln när dom skulle åka mot Loftsdalen lr va de hette? hihi lite kul när hela familjen ska kika ut genom bilfönstrena när man ska säga hejdå till varandara:P Men hoppas du kommer hem på onsdag älskling<3
Idag så har vi varit tillsammans i 1år och 4månader! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0