tidsfördriv - bdb, soft-flikka

Har kollat Robinsson nu, och jag nekade utgången. Kände inte för det bara. Men planer är, om några dagar om vädret tillåter, en flaska vin o köpmat utomhus med en vän o filtar.
Ska vi börja mad andra saker som typiska bloggare gör? Dagens outfit, fast en dag för sent, så här såg jag ut igår;

Och har vart en aning uttråkad idag, så kameran blev min syselsättning. tänkte lägga upp lite cpbilder på bdb i stället för att lägga upp massa skit här:P men ngt litet kan ju komma här ändå. Iaf när jag, tror att jag stogd o sjöng lite ellet prata med mig själv i spegeln o råkade ha kameran i handen så kom lille Alec;

Har tränat litegrann med honom o bara haft kul åt han, han är en jävel på att underhåll den där hunden:)







Har börjat bli en aning nyttigare tkr jag. åt  bara mörk choklad ikväll och min lunch blev detta ist för typ hamburgare lr pizza?



Hjärtat är tobbes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0