somsagt, ny planering?

Okej, har sovit skit inatt men vad kunde man vänta sig. Jag har iaf bestämt mig för ngt, jag ska vara stark. ÄR så himla trött på att må dåligt så ni anar inte. Jag ska må bra nu.

Sjukanmälde mig idag eftersom jag knappt sovit ngt. Tänkte gå ner till vattnet med Alec o försöka plugga ngt.
Sitter vid msn iaf o pratar med en underbar kusin! Blir sur bara på att han ska envisas med att bo i Kina!
Kina iaf. Min familj, Mamma, pappa och syster åker dit på onsdag nästa vecka. Min kusin försöker få dit mig nu. Han har hjälpt mig jätte mkt nu o jag tror jag har fått ltie bättre koll på saker, eller iaf känner mig bättre på ngt sätt.
Jag skulle blivit ensam hemma de 2veckorna dom är i kina på min morbrors bröllop. Då skulle pojkvän bott här, men antar att det itne blir så med tanke på hur läget är nu. Snälla, jag vill inte bo ensam i 2 hela veckor! Om nån är intresserad så säg till!? :)
Annars, eller kanske ändå om nån är underbar o vill bo här så jobbar min kusin på att få mig till Kina! Hans ide var en sista minuten dit, och varför inte? Han ska ringa o tjata på mamma, och troligtvis morbröderna oxå:) Bara skolan jag har ångest för, men det är mest praktik jag missar. och jag tvivlar itne en sekund på att han kan få mig att må bättre, som han sa. Att vara med min släkt får mig alltid att må bra.


1år 4månader är ändå inget man skiter i..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0