som ett barn på julafton?

ÅÅHH, har blivit så himla taggad till studenten nu, fan det ändå jag tänker på nästan:D
Satt iaf o snackade med mamma igår kväll om vilka som skulle komma o mat o allt sådant. Håller på o tjatar att hon ska ringa o kolla med båtcafet nu:) tihii!
Var ju ute idag för o kolla ltie klänningar. Hittade några, som är helt okej iaf. vågar itne köpa dom än, vill att ngn ska med o kolla. Men söta va dom tkr jag:) så hittade jag ngra andra klännigar oxå, en skit snygg! fast den var inte lika skitsnygg PÅ MIG som på galjen:( skit oxå.. hade tänkt den till Tobbes student lr ngt sånt.
När ja kom hem så satt mamma o läste i sina kockböcker inför dieten. Ikväl lblir det fläskkarre med hemagjordcowslaw, sen skulel vi testa en blomkolspure oxå. cowsawn är klar och väldigt god;) Åt oxå en macka med Ägg, tomat och nån god blåmöggel ost. mumma!
Tänkte iaf att. Grejen med den här dieten är ju att fettet ska brännas nu istälet för kolhydraterna. Men jag som itne komemr köra lika stenhårt. GLÖM säger jag att jag skippar chipsen o pommes! va händer med mi nkropp då? då får jag både kolhydrater och massa fett. Då måste jag alltså träna väldigt mkt för att förbränna allt. eller, som mamma sa så får jag nog dra ner lite på sådant oxå..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0