slut.

den där önskan om helgen kommer inte att slå in. får nog ta o planera om mitt liv.

Tänk efter. har du vart så himla mkt bättre på det som hände ikväll? Att lita? du borde förstått.
Den känslan jag hade i magen en stund innan du äntligen tänkte på mig o tog fram mobilen, var samma som när du låtsades att du hade kört av vägen med bilen! SÅ orlolig var jag. töntigt kanske, vad vet jag. men jag får inte äns förklara.. vet att jag kanske hade chansen innan men då visste jag itne vad jag skulle säga.
Det är inte kul att känna sig så jävla dissad hela tiden så pallade inte försöka. det var bara mörkt.
Tror faktiskt att det var därför jag var som jag var, om du vill veta. jag var trött på den känslan. trött, ledsen.
Blandingen av att jag oroade mig så jag nästan grät (töntigt) och känslan av att inte du inte bryr dig blev för mkt ikväll.
Jag är singel.

Nu är det inte längre Hedda och Tobbe. </3

Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0