segt.

Lite smått bakis. mår bra men känner lite i kroppen ändå. o jag är sugen på NGT, men vet itne vad. uch det är jobbigt. Gjorde iordning en skål med glass och choklad sås, men nja, det räckte med tre tuggor. Har bett mamma köpa hem massa saker iaf haha. läsk, chips och choklad. får se om jag äter ngt av dom sen då. NU VET JAG, Är såå sugen på dom där pommes med dip som jag åt igår... men vågar itne ringa mamma o be henne om det:P får väl försöka fixa ihop nån dip till chipsen hon kommer med iaf.
Tråkigt när alla alltid (oftast) ska vara så bakis på helgen.. så blir No promenad :( kansek senare men jag vill nu! jaja..

Om min dröm går i uppfyllelse nästa helg så åker jag iaf till landet då, och Tobias ska med.. så ska vi bygga kaninbur och elda:) hoppas hoppas.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0