SÅ skönt utan mobil!

ÅH, nyvaken o panik!? mobilen laddade ur under gårkvällen/natten men tänkte inte så mkt mer på de. satte den i laddaren men kom aldrig på att slå in pinkoden. imorse när jag skulle sätta på den så... VFAN ÄR PIN KODEN!? jag har aldrig i hela mitliv användt PIN-kod så det är inget jag har i huvudet. letar som en galning efter pin o puk koderna i mitt rum. jag so mva säker på att jag hade lagt in dom i min pärm, men nej de va de jävla bank koderna:( när jag inte hittade dom o ja tyckte jag hade letat skitnoga(!) så gick jag in på deras hemsida, men där fick man ju inget svar på hur ma nskulel göra. SÅ ringde kundservice o fick sitta i en himla kö o där de en tjej som pladdrar hela tiden så man får ont i huvudet. Heltplötsligt när jag sitter o snurrar på stolen så fastnar jag med ögonen på ett papper. DÄR VA DOM! huh, jobbigt för hjärtat det här..
Men funtar på att stänga av mobilen igen, nu kan jag ju iaf sätta på den när jag vill;) Var så himla skönt att inte kunna ligga o vänta på sms lr att ngn ska ringa. Det kallar jag avkoppling! så troligen är jag inte kontaktbar på mobilen under dagen! jag som trodde jag var mobil beroende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0