nr 2.

Imorse var jag hos sjukgymnasten igen, gick helt oekj och nu har jag fixat ett träningskort! får se hur mkt de blir nu när jag har praktik, men sen så! Hittade ingen klänning som jag ville ha heller så får skrapa ihop ngt här hemma tills imorgon. till min pojkväns studentskiva.
Ja..blivit lite segt här på bloggen men det har sina orsaker.
Jag ska inte svara på frågan om hur jag mår, för ärligt talat så vet jag inte själv. Ena sekunden är det mesta ändå helt okej , sen nästa så vill man bara gråta. fattar ni? Allt går som i en berg- o dalbana just nu. o har gjort i några dagar. Får se när den stannar, för jag vill kliva av.
Blir iaf verkligen jätte glad när folk bryr sig. vartända ord eller sms gör mig glad ska ni veta! :)
Det som gör att jag inte tvivlar på den omtanken just nu är att alla som visat att dom bryr sig faktsitk har hört av sig flera gånger. även fast jag inte biktar mig för alla så betyder det oerhört mkt. vill att dom ska veta det även fast jag inte säger det direkt till alla.
Somsagt bara ett leende kan hjälpa en människa.

Det som gjorde min dag var *såklart* att jag faktiskt har kommit högre upp på listan, jag är tydligen så mkt snyggare än vad han tyckte innan! Ska jag sträva efter förstaplatsen, strax efter Flickvänen kanske? ;) eller så nöjer jag mig med att vara nummer 2. Hon kan få den äran^^ höhö

(Detta är alltså en bra vän till mig(flickvänen), så inga fula tankar här inte tack! det ligger mkt ironi i detta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0