nightmares.

Jag drömmer itne ofta mardrömmar, inte sånna man vaknar av med ett ryck o är helt kallsvettig. Men inatt blev det så.
Kommer inte ihåg drömmen riktigt, jätte svagt vissa bilder bara. Tobbe fanns med iaf och det var han jag var med mest.. Sen islutet av drömmen innan jag vaknar så går vi på en lång bro i någon stor stad där man hör bilar svisha förbi, o det är kväll, gatolyktorna är tända. Han går fortare än mig o kommer längre o längre ifrån.. Han blir en annan människa. Han går o tittar över bron, där det står någon o sen vänder blicken bak mot mig samtidigt som han går flera meter framför. Mörkare blick har aldrig funnits och nånting händer.. hah kommer inte ihåg mer alls bara att jag var livrädd när jag vaknade. Känndes som om jag såg ansikten då o vågade itne öppna ögonen. Harför mig att Tobbe dog i drömmen så jag var tvugnen o väcka honom, men först rörde han sig inte ett skit o bara låg när jag försökte skaka om honom, men sen börja han mummla.. det var en lättnad kan jag säga! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0