nej jag tänker inte prata

hej nu vet jag att min familj läser bloggen, lr gissar på att pappa kommer börja?
Kanske bra för då får han veta saker som jag inte berättar o annars blir sur för... Eftersom vi aldrig har haft det som vana i familjen att prata med varandra. inte som jag ser det iaf!
Först när jag rasade i vikt när jag gick i typ 7an började folk förstå att jag kanske inte mådde så bra. Då blir man skickade till psykologen lixom.. Men det inget jag är sur för nu men tex det skulle man kunan ta som ett tecken för att vi inte ska prata om jobbiga saker i våran familj, men ni ska veta att jag ändå tyckte det var skönare. Så förstår verkligen inte när folk blir förbannade för att jag INTE delar med mig av vissa saker!? När vi aldrig nånsin har gjort det, inte jag iaf, o de vet ni..varför börja efter typ 18år? så spara på alla bråk är ni snälla....så jävla onödigt.
Blir såklart glad när ni bryr er men att blir arga o sura för det är idiotiskt o hjälper inte nånstans!
och förfan, har man gjort slut med sin pojkvän för mindre än EN vecka sen efter nästan 1,5år, har man inte rätt att vara lite nere iaf!? och inte få en jävla massa skit för det!

Familjen, börja inte läs här tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0