mysig morgon i solen.

Lite tråkigt är det att vara hemma själv. Inge kul alls faktsitk, om man itne har ngt att göra lixom.
Men när jag gick ut i köket för att äta frukost så såg jag vilket fint väder det var! Gick genast o bytte om till bikiniöverdel o ett par gamla pjamas byxor, satte på radion, satte mig på balkongen i solen o åt frukost! så himla härligt. Sitta där i varm sol o se på vattnet som glittrar..småblåste ju lite ibland men det får man ta. Nu är det bara dom gröna trädkronorna jag saknar.
Eftere tag hämtade jag Mojje, kände att jag vilel ha lite sällskap:) så hämtade honom och tog med kudde o handuk så jag kunde lägga mig på golvet. Var första gången för Mojje att vara ute på våran balkong oxå, hah aman märkte hur glad han blev! Han var itne stilla en sekund och när jag låg på golvet blev jag ett hopphinder i hans runda han sprang:P
o kittlas kan han oxå göra! När han komemr med morrhåren o nosar lite överallt på kroppen, haha:P

När jag tänkte ta in honom så gick jag först in i köket för att ja visste att han skulle följa efter, han är lite som en hund :P så stängde jag ballkongdörren och satte mig på fällen i köket. Vi satt först o myste lite sen ville han ut igen. Ballkongen är helt i glas så vet inte riktigt om Mojje uppfattade att den var stängd, han gick iaf rakt in i den, hahah. sen vände  han tillbaka till mig igen för att bli pussad på.

En mysig morgon var det :) Fler sånna tack! jag älskar solen på morgonen!
Får se om jag kan locka ngn till att ta en promenad med mig ner till vattnet o ta en glass. Vädret är som gjort för det nu.
Är faktiskt itne så himla depp längre för att jag itne kan följa med Tobbe o familjen till fjällen, är inte direkt skidor jag längtar efter nu:P Men är depp för att han ska försvinna ifrån mig några dagar:(
Blir bio ikväll me Tobb, Sammy o hans flickvän, o nu ska jag fixa röda naglar, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0