musikstilar?

Visst är det väl mest så att det man lyssnar på o gillar mest är det som man fått höra när man vart liten, växt upp med?
Bra, för då kan jag skylla på det! Jag lyssnar ändå på väldigt mkt musik och är inte speciellt kräsen när det gäller musik. Bara det inte är extremt, heavy metal lixom så är jag nöjd. Men jag kan väldigt lite om musik, band och titlar på låtar o så..Älskar faktiskt ´Rock, Men svensk musik. ojojoj, då tänder jag till på riktigt. Schlager och gammalt hederligt<3 Sitter nu o lyssnar på Thomas Ledin, Niklas Strömstedt, Orup, Tommy Nilsson, Glennmark, Peter Jöback.... Jag blir alltid mobbad för det här, ALLA förknippar mig med schlager o alla andra är lixom rockers! Haha därför jag aldrig får välja musik lr fixa ihop ngt. Kommer ihåg blicken jag fick från Kim på en fest, "snäälla ingen jävla schlager nu" :P. Så jag har slutat att äns försöka och erbjuda mig när det gäller musik. För det ända jag kan är gamla godingar och schlager.
Men det är sån hiimla härlig musik! Mår bra i hela kroppen, kasnek för att det är mkt minnen får förr, lr känslor, men åååh kan verkligen släppa loss. o vråla med i varje refräng!
Men skyll på mamma och pappa!

Kommer inte ihåg hur man fixar in youtube videos till bloggen, ngn som kan? :)

lalallaaaalalaaaaaaaaaaaalalaaaaaaaaaa.. när vi gräver guuuuld i usa!!!(8)

Kommentarer
Postat av: tove tott

Det känns som om du mår bättre nu? :) gör du det? Vi måste ses snart <3

2009-04-19 @ 21:41:06
Postat av: hedda

ne inte direkt:( men går ju upp o ner hela jävla tiden. imorse mådde jag bättre än på länge ett par timmar men så försvann det såklart..... Har bestämt mig för att försöka skona bloggen från allt dåligt o jobbiga känslor ett tag. så ska försöka vara lite mer positiv ^^ lr mer ytlig kanske man ska säga.:S



jag saknar dig, <3

Jag vill åka båt ut till nån skärgårdsö nån helg med er!

2009-04-19 @ 22:17:53
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Martinis

hedddut! :)

kan du hjälpa mig med min bloggis imorgon trordu ?

design & så ? vore ruligt, & så man får den skyddad, så man bara kan se den om man kan lösenordet, vill inte att alla ska läsa den.

tänker på dig & hoppas vi ses snart.

<3

2009-04-20 @ 01:10:28
URL: http://ohyesmam.blogg.se/
Postat av: Emmi

Du och jag kan musik vi..

Det är därför vi festar så bra tillsammans ;) <3

2009-04-20 @ 14:18:23
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Emmi

Hörududu Martinis, jag vill oxå ha lösen till bloggen din! :D

2009-04-20 @ 17:38:45
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0