min kärlek till huvudsta.

Nej inget vin idag. Antingen blir det ju skola för min del, men om itne så ska jag upp tidigt för att träffa min sjukgymnast o då känner jag inte för att vara bakis! men undra hur mkt pengar vi hade kunnat käna om vi hade haft vin ist för cider..?;)haha.
Iaf så gick vi ner till centrum o köpte ett 6pack äppelcider och godis. Och jag står fortfarande fast vid att jag hatar huvudstas mataffär! vafan, inge bra naturgodis om det äns finns ngt som var på gränsen idag! bananer som jag oxå skulle köpa fans det inte, inte en enda liten jävel! o vet ni, dom här stora 200g chokladkakorna ligger inte längre framme, då får man prata med personalen i kassan! ååh, så fort jag kommer bort från huvudsta ska ja bojkotta den affären! den suuger. Nog om det. Vi gick ner till naken berget och satte oss på ovan sidan lr va man ska säga.. inte nere vid vattnet utan ovanför gångvägen. Ett gäng kids satt där nere. Men vi hade trevligt o snackade på aom allt o inget. efter ett tag såg några av ungdomarna(va gammal jag låter:O) att vi satt där så dom börja prata.. dom såg direkt att vi drack ngt. "Åh har ni dricka, kan man få smaka!?"

Vi sa att det tyvärr bara va 2,25or äppelcider. och jag betonade 2,25or ett antal gånger. men dom var lika intresserade ändå.
Snitt snapp slut.
Nu vet jag iaf hur man kan tjäna pengar i huvudsta ;D höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0