landet

har nyss ätit en god middag med mamma. känner nästan att jag ätit liite för mkt. :/ grillade bbq kött, grillad majs, vitlöks smör o sparris.
har iaf tränat idag hos sjukgymnasten. och om jag mår bra imorgon (har lite ont i huvudet och illamående) så hade jag nog tänkt att dra ut på en spring runda. en ska vi ju hem då oxå.
Somsagt så sitter jag ute på landet nu, med mamma och hundarna. Jag tog tåget o så fort jag kom hit tog vi en långpromenad och spanade lite på fågel livet nere vid vattnet:) lite mysigt faktiskt, kul när mamma är så intresserad. för mig är de tväl sisådär med det men hon kan ju lite mer oxå så.. va mysigt iaf.
skönt att vara här men saknar en person.. när jag låg i soffan så blundade och såg honom framför mig, eller kände honom nästan ligga över mig o nudda hans läppar mot mina...... NEJ nu dagdrömmer jag. sluta med det.:( får hoppas att det kommer hända snart iaf...

Här kom lite snutte bilder på Alec som nykomling i familjen:) beebis alec!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0