jag mådde bra igår! tack

Tack för igår säger jag bara! först träffa Emmi o sen utgång med killarna. Huset, inte mitt favorit ställe men kvällen var skit kul. Har itne skrattat så mkt på vet inte huur länge! Lite dans blev det oxå såklart..
Vet inte om jag ska/får berätta vad som hände. vet inte om Robin skulle uppskatta det. Det som händer ikväll, stannar där vare nån som sa:P
Kan iaf säga att... Även fast jag var enda tjejen så kunde jag vara totall lugn att ingen raggade på mig. Stogd ju med alla söta killar. Så såklart blev det så att killarna raggar på dom istället ;D Kom iaf fram två stycken som stogd vid oss hela kvällen. Ena var smått galen, diggade hans natinalsång "bumbibjörnarna" o sen så blev han väldigt, väldigt generös. Han kom med drinkar hela tiden o han skämde bort sin favorit men 500lappar! Rik kille alltså. Den andra var lite mer kändis kille. Han var jornalist och mode kille och umgås tydligen med Linda rosing o Natascha Peyre.
Lite avundsjuk blev jag.. Alla killarna fick nummer igår men jag fick inte ett ända...;( HAHAHA
Försökte hålla mig för skratt, men det gick bara inte. allt var så gulligt. ^^
Deras miner var obeskrivliga, vissa kände sig nog ltie obekväma. stackarna....

Jag dissade donken, mötte upp Kim för sällskap hem..
Var hemma runt halv 4. och vaknade nyss.

Är jätte fint väder idag. antingen blir det stan med mamma eller fika lr ngt med Kim:) Får seeeee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0