hemsk morgon

Små jävla skitsaker får mig att gå i taket just nu! Ja, jag har mens, pms. Alltvarligt så har jag gråten i halsen och bara väntar på på att få ett utbrott närsom helst.
o det första jag möts av när jag komemr in på msn är en jävla idiot som kallar mig för skitsaker för att jag sa nej till en sak. visst ingen jag känner nära o bryr mig ingentligen inte. men det var fan inte rätt tillfälle!

Har kunnat sova sammanlagt ca 3-4 timmar inatt. just nu känner jag mig pigg men vette fan ikväll? Lade mig runt elva men somna inte förrens halv två nångång.. väntade på sms jag aldrig fick, elerl jo? halv tre!. Vaknade runt 04 på morgonen.. försökte somna om men itne en chans,kom väl som itrans lr hur man ska säga, halvsov, men var vaken hela tiden. somnade kasnek en halvtimme vid 08 men sen kom syster in och väckte mig.

Skolan idag ja.. kommer bryta ihop om nån person säger ngt, lr börjar käfta imot som vissa lärare alltid ska göra.. man får lixom inte en syl i vädret o får intechans att försvara sig, lr förklara. bara att ta all skit som kommer.
 o det känns som om det kommer bli en sån dag idag, eftersom jag inte var där igår. ska jag åka ändå? :/

ska försöka få i mig en omelett nu, ska köra hårdare med LCHF dieten nu. får se hur det går, min aptit är lika med noll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0