Första dagen på praktik!

Jag är jätte nöjd med min praktikplats!:) alla är jätte trevliga. o så är det ju andra folk där hela tiden så det är kul o svara på frågor o hjälpa till så gott man kan.
Jag är på stora skuggan 4H gård där finns 2 kossor o 2kalvar, 2getter med varsin killing, massa får och lamm, typ 8kaniner, 4hästar o så katter såklart. O det är ju itne direkt nå ställe där man tar paus varje halvtimme.. Under dagen fick jag bla mocka, åka häst o vagn, flytta kalvar fram och tillbaka som inte ville gå, jaga busiga kaniner och killingar som var på rymmen, utfodra en del djur, tömma en hage på massa jätte-grenar(va typ som små träd vissa!) Jag var igång hela tiden och nu när jag slappnar av, jäklar vad jag känner att kroppen är sluut. dom där grenarna jag flyttade var inte att löeka med ;) Fick dessutom besök av en gammal klasspoalre, Martin :P
Kul att jag faktiskt har minnen därifrån när jag vart där som liten.

Var skönt att prata ut idag oxå, va länge sedan jag var där. Hur ska man göra när den psykolog man alltid har gått till ska vara borta i 6månader, kanske mer, o lixom itne komma tillbaka? :S palla berätta mitt liv för ngn ny igen lixom. suck. aja, känns inte som jag igentlgien är i sånt jätte stort behov av henne just nu, nu behöver jag bara vänner för att klara mig. Men vem vet vad som händer om några månader?... för jag vet att gud inte tycker om mig, han straffar mig för ngt, det har jag märkt.

Nu är jag ju ändå så trött, o tror jag kommer somna bra ikväll. Hoppas att jag lixom inte orkar tänka på allt..
Shiiiiit, Syrran kanske har fixat lägenhet och nästa onsdag så blir jag ensam hemma i ca 2veckoor!! :O

Kommentarer
Postat av: martinis

hörrudu, jag finnns alltid här, det vet du va ? <3

2009-04-20 @ 22:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0