FÖRLÅT!?

Vafan ska jag alltid be om ursäkt!?
Förlåt för att jag bråkar, Förlåt för att jag är tjurig, Förlåt för att jag bryr mig, Förlåt för att jag vill förklara vad jag känner, Förlåt för att jag förstör din dag mamma, Förlåt för att jag är en dålig flickvän, Förlåt för att jag tar hand om min smärta på mitt egna sätt, Förlåt för att jag blir ledsen, Förlåt för att jag kan bli sårad, Förlåt för att jag försöker bygga upp en skyddsrustning, Förlåt för att jag tänker på mig själv ibland, Förlåt att jag oxå har känslor, Förlåt för att jag vill vara ifred ibland, Förlåt för att jag inte alltid orkar ta all skit, Förlåt för att jag oxå kan ha en dålig dag, Förlåt för att jag försöker o anstränger mig. Förlåt för att jag gråter, Förlåt för att jag måste skrika ibland, Förlåt att jag inte alltid pallar att vara vuxen, Förlåt att jag ibland väljer att skratta ist för att gråta. Förlåt för att jag litar på folk jag blir besviken av, Förlåt att jag aldrig lär mig, Förlåt att jag inte är så lyckad som vissa vill tro att jag är, Förlåt för att jag vill känna mig älskad.
FÖRLÅT FÖR HELA J*VLA MIG !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0