fett-diet i familjen Halldin

Nu ska mamma satsa hårt. Hon har fått ett tips från en kompis vars dotter körde den här dieten och gick ner 10kilo, på väldigt kort tid! nån månad lr va de va? + så var det en tjeje som gick efter samma diet och hon hade en blodsjukdom där värdena var konstiga så hon var tvungen o tappa blod ibland. men efter dieten så var blodet helt perfekt! Altlså gör den underverk för kroppen oxå!
Allt haldlar om att äta fett. feta såder, fet ost, massa smör.. Och såklart inga koolhydrater. Så inge postatis, ris, pasta, bröd. inte heller frukter, rotfrukter o inte för mkt grönsaker. Jag är inte så insat ännu men idag ska hon troligen sätta detta i verket.
Så vi går se vad det blir till middag idag:)

Jag sa att jag självklart vill joina henne i det här.. men jag har ganska svårt för fet mat, när man känner hur mkt fett det är :| Men, vi ska göra ett försök.. o vissa recept lät faktistk vääldigt goda! så lets goo! ;)

Men jag tänker itne köra lika stenhårt som mor, bara på middagen då vi äter gemensamt:P neej min frukost blev min supergoda macka, igen^^
smör, riddar ost, skinka, sallad och massa paprika!
O jag känner att snart kommer en ltien chokladbit slinka ner.. men det är mörk choklad iaf!

Snart ska jag iaf åka med syster till solna C, sen åker hon vidare till jaktkursen med Alec o jag till typ, fridhemsplan? Ska börja kolla lite på studentklänning. OM både jag o syster tror rätt så kommer det nog slinka ner ngt annat plagg oxå... :P
Nu blir det duschen o får se om ja byter färg på naglarna, har redan tröttnat på detta rosa/röda :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0