Bästa dagen på länge, tack Emmi

Möttes upp vid hornstull, hon sprang in på systemet o köpte vin och cider, gick sedan till seven11 och köpta mat. blev wok för mig o varm macka för henne. Hon hade med sig lilla Qarma:) satte oss i tanto.. Jag njöt verklgien av varje sekund. Har inte mått så här bra på så länge. Emmi du är underbar och jag fattar itne varför vi itne ses oftare! klart, du har jobb o jag plugg , men ändå:S(haha låter som ett kärleks förhållande?) Får för fan bli ändring på det, lovar det starkt från min sida:)
En sak bara som gjorde att jag blev för dödstraff i vårt land.. Har inte riktigt fått in det i huvudet. men FY FAN för sånna genom vidriga människor! 
Tråkigt oxå att det som jag börjar bli allergisk mot hände igen. hade verkligen velat träffa den människan. aja shit happends. Man kan inte få allt eller hur..
Mår braa för tillfället. kul, att så fort jag tar ur hörlurarna så kommer jag till verkligeheten igen. No Fun.
Får se vad som blir av ikväll. Troligen vet jag precis. Toxic eller vattnet o cider me trevligt folk.

Nej, nu ska jag lägga av att skriva.. Emmi saknar dig redan. jag ville verkligen sitta där på filten hela dagen! :( Det funkar lixom att slappna av då oxå o bara..... må bra.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Tack själv för en underbar dag :) <3

2009-04-26 @ 15:49:13
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0