dagen ser inte ut att bli bättre.

Nej, som sagt. tror jag får leva med mitt humör som det är just nu. Vår första lektion av de två vi har idag dampade läraren efter en kvart, gick ut o smällde igen dörren. För att några viskade längst bak. Hej vad jag älskar våra lärare!? Tror iförsej att han inte mådde så bra, men ändå. Så sitter här o tråkar o nästa lektion tror jag itne kommer bli så mkt att göra.
Har inte heller nå pengar så ja kan köpa ngt att äta på fikat. Fick i mig typ 5 tuggor av omeletten.. så känns som om min mage kommer börja skrika snart. o välkommen illamående?..

Sen hem o försöka mig på en powernap iguess. tror jag kommer behöva det innan vi ska på operan med klassen. Vi ska se baletten ringaren i Notredame.
Sen blir det ju ingen pojkvän som kommer hem ikväll som de va tänkt heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0