Andra studentskivan

Igår var det skiva på kvällen som gällde. Träffade Cg o åkte mot Nivå, träffade ltie folk där men åkte sedan vidare till Kaos där skivan var. haha många som hade problem att hitta?  Tyckte de va ganska litet, samanlagt var det kasnek itne det men de va ju inge speciellt stort dansgolv lixom. var bara bord o stolar i alla hörn. Fast vi satt i en ganska mysig soffa för de mesta, när det inte var toalettbesök, dans lr beställningar i baren. Trevlig personal var det iaf, mycket trevlig tillskillnad från på GT:/
Var ju korvparty somsagt^^ men det är ju alltid trevligt o jag är ändå nöjd med kvällen. Mkt trevliga folk o lärare ;) Förväxlades med lärarens snygga barnbarn? men jag förlåter dig Bullen..:P
Jag o Clara blev sugna på kareoke, som vi trodde typ fans längst ner.. och Ja, det var kareoke. men Japansk? :( så vi banga på den..haha

Blev fight om mina pommes&dip påvägen hem och mys i källaren innan läggdags 03:30.
såhär såg jag ut iaf.. + väska om de ska vara petigt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0