jag är frisk som en nötkärna?

Kom nyss hem från Läkaren, och som aj trodde, inga nya intressanta svar.. istället så fick jag ta blodprover! men efter den trevliga gången jag va på KS o tog så va jag ju ganska rädd och mamam som ahde lovat mig embla innan nästa gång:( men de hann vi ju inte nu. men ist fick jag ligga ner när hon tog, o mamma bad henne att ta en sepciell nål som itne va så stor. o tjejen som tog va jätte gullig, så de gick bra ändå:)
Läkaren ska iaf ringa mig om två veckor då hon fått svaren från proverna.

jaja, imorgon blir det ju iaf att gå upp till skolan så blir att lägga sig tidigt ikväll.. o börja komam in i rutinerna igen på riktigt.


fredagsmat pauser^^MINMIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0