mot Emmi

Går runt o letar kläder just nu, för för mig är det alltid ett stort problem när jag ska ut! a BIG PROBLEM! jag får panik om jag itne hittar ngt, o oftast kan de va så att tio minuter innan man ska gå så springer jag runt som en galning och är såå frustrerad över att jag itne har ngt att ha på mig! så därför.. komemr jag ägna min dag åt det^^  haha. nejdå, inte bara,  ska va hemma idag me hundarna, o såklart fixa mig, måla naglarna ska ja göra. och sen fixa lite grejer..
Men funtar på att köra på vita jeans o nån tröja till de, o svarta klackar till.

Shit vad jag inte vet va ja ska skriva.. :S ..

Men iaf, ska åka mot Älvsjö ikväll, så blire lite girlsnight hos Emmi, sen får vi se hur d blir, ska till engelbrekt iaf o sen får vi se om vi drar till stan. Jag ska iaf till Kungsängen o sova hos Tobbe, o hoppas få sällskap av Madde på pendeln;) komemr bli jävligt mkt fram otillbaka me pendel o grejer, o små avstånd är det ju inte heller? ;/ menmen, det är de värt!

dragen emmi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0