utan mjölkchokald i en hel månad!:O

JAG KOMMER GÅ UNDER! förstår ni! JAG UTAN CHOKLAD :( älskling, jag ska varna dig redan nu för mina utrbrott jag troligt vis kommer.. jag kan nästan se framför mig när tobbe sitter med en stor jävla chokladkaka MITT FRAMFÖR MIG! bara för att jävlas :|
och varför får jag inte äta mjölkchoklad? Jo, för att jag kan va laktosintollerant. det är itne säkert men jag har en ärftlighet för det sa läkaren. så ska testa nu en månad utan laktos. Jag nästan gråter när ja kollar på listan som mamma skrev ut me laktosprodukter.. mjölkchoklad, nougat, , visst annat godis, glass, pannkakor och massa andra grejer som jag bara älskar! Den här månaden kommer bli hemsk! :(

men.. äh vafan, jag är tuff!

förövrigt så kan jag inte beskriva hur mkt jag älskar dig tobias!  du är så fucking underbar så det inte är sant<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0