snart läkarbesök

Den här veckan börjar skolan.. JIPPIE? nej uch! fy fan jag inte vill börja igen. vill bara ta studenten o sen börjar livet;D men just idag blir det ingen skola för mig, ska till läkaren o få svar på alla mina prover. får se om dom hittat ngt, men det tvivlar jag på. men imorgon så.. jag vaknade av att madde ringde imorse, hon satt på tåget men va lite osäker på när vi började.. hihi då låg jag i sääängen ;D men ja ska snart börja åka hemmåt, sitter hemma hos tobbe nu.


Helgen på landet va iaf myys:) bilresan dit tog väl lite mindre än två timmar, tog några pauser oxå..;) o När han säger "ska jag stanna bilden så vi kan pussas lite?" , hur gulligt är inte det? :D:P
Vi kom hem igår vid nio tiden på kvällen. igentligen ville hans mamma att vi skulle åka innan fem därifrån, men det blev att vi åkte först halvsju.. ska lägga upp en bild på anledningen till det senare...

här är en annan bild tagen på landet iaf:)
på landet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0