sjuk, sjuk och.. sjuk.

Fan att den här förkylningen aldrig ska ge med sig! vaknade imorse värre än igår, och kunde knappt sova under natten, vaknade lite från o till. och vet inte hur många toarullar jag har förbrukat under dom här dagarna. menmen, ikväll ska ja fan inte ligga hemma, pallar inte de mer:P så de blri bio, hur dåligt jag än mår, får trycka i mig några alvedon. men troligen komemr ja itne va frisk imrogon så satsar på att jobba på söndag. imrogon blire nog tare lungt, o ligga i älsklings famn.

men snart komemr pappa hem o då ska ja o mamma åka en sanbbis til lsolna c, för o kolal om ja ska byta min klänning till en annan förg, såg en i vinröd, kul o ha lite annorlunda lixom:)

har förstått att det är många som är på förkylningsvägen.. krya på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur är livet på Säby nuförtiden då? =)



//Malin =)

2008-09-30 @ 12:08:19
URL: http://justdancee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0