oboy utan laktos

det suger verkligen att ha en städhjälp hemma som ska gå runt med damsugaren när man ligger hemma och är jätte förkyld! det känns som om huvuet ska sprängas och du blir yr så fort du rör dig. plus att halsmandlarna är så svullna att det tillochmed gör ont så fort du rör huvudet, äns rör halsen. så, ja jag mår itne så jätte bra just nu.
o jag kan itne heller tröstäta! för jag kan ju fan inte äta någonting! det laktosfria mjölken mamma köpte smakar skit! annars har vi bara laktosfritt smör hemma nu, men det smakar inte ngt vidare det heller, om det äns smakade något? Jag kan inte äta, godis eller glass! inte lite yoghurt lr ngt sådant enkelt man kan ta! o jag vet itne vilket bröd jag får äta.. fast nu har jag gjort oboy, med den laktosfria mjölken, och det blev väl okej, men bara för att jag vet att mjölken smakar skit ivanliga fall så är det ändå svårt att dricka :/ fast det påminner ändå lite om pucko, för det blir så sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0