mat krig ?

det är itne alltid så kul att vara mindre o svagare, speciellt inte när den andra ALDRIG ger med sig! har hänt kasnke EN/TVÅ gånger!?

Idag var jag oxå hemma från skolan, för förkylningen har inte gått ner o jag känner mig fortfarande tjock i huvet o har ont i kroppen. och så vaknade mitt i natten för att jag va så täppt.. inge kul. fast tobbe sov här så mysigt vare iaf, och de blev så att han stannade hela dagen. och jag kan lova, att det är inte alltid så lätt att tare lungt o vila när han är här. han ska hålla på heela tiden. kittlas o brottas. och jag måste ju försöka göra igen, men det är fan omöjligt.
Vi hade inget gott hemma till lunch så vi följde me mamma o handlade mat, och så hittade jag skumbollar typ som "mumms mumms" utan laktos i! o jag var ju bara tvungen att köpa dom för det ända jag tänker på för tillfället är godis, choklad o glass.. och mumms mumms. så dom la jag genast ner i korgen.
Och sedan när vi skulle äta dom, dom va sååå goda. men vem fan trycker inte upp en i ansiktet på mig!? TOBBEEEEEEE! så ja, efter ett tag så hade jag dom där mumms mummsen i hela ansiktet o i håret..
sedan vare nära att bli vattenkrig oxå, kände mig så sugen o hälla ett glas vatten över honom. men jag är snäll jag.

jag tyckte verklgien att jag kände mig piggare, men nu när han har gått o ja tagit de lungt ett tag så känner jag verklgien hur trött jag är. o friskare har jag inte blivit.. så täppt att de itne går att snyta sig, trött i hela kroppen o halsen gör ont.


ska väl lägga mig i soffan o knapra i mig chipsen som älsklingen bad mig köpa haha;) o hoppas jag blir bättre till imorgon då det blir bio.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0