lite busigt

vi fick sluta tidigare.. och nu sitter jag hemma hos tobbe, vilken tur att jag inte hade lagt ur deras reservnyckel;) så nu när tobbe kommer hem så e jaag här, haha hoppas han blir glad;P

Dagen vart helt ok, kom på och skrev faktiskt en hel sida på mitt projekt arbete.. det blir aktivering för hundar. så tänkte kasnek göra en egen video o så när ja tränar typ:) men så nu känns de bra iaf, har kommit igång lite. efter vare lunch o sedan "försäljning och service". en ny kurs som vi inte haft tidigare, vi har bara hört rykten om att den ska vara lik företagande kursen som vi hade förra året.. kan väl inte säga att det va vår klass favorit ämne, tror alla fick ig, om inte sträck? sista lektionen stogd läraren o skrek på alla och gick sedan till rektorn. som då sa att vi komemr få gå om kursen. men om vi inte säger ngt så kasnek dom glömmer de? vi kör på d....
men iaf, då menar jag att vi inte hade så stor längtan efter den här kursen, menmen.. kändes iaf lite bättre än den förra.
jag jobbade på jävligt bra iaf tycker jag, haha. mådde inte nå vidare bra heller, mådde illa nästan hela lektionen. mest var det nog ångest lr vad man nu ska kalla det. för det var när jag såg en viss sak som det högg till i magen på mig o sen den sekunden mådde jag illa.. jajaj, jag vet inte vad det är med mig, men jag ska skärpa mig på den punkten. för det är inte så jag vill vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0