framåt i denna vecka

Kom nyss in från promenad me Camilla, va för länge sedan vi sågs. så blev en skön promenad:)
Snacka om ltie allt möjligt.. bla om kärleken och flytten i framtiden nångång. och bla några krogen kvällar om några veckor eftersom lite folk fyller år. Annars den här veckan så imorgon kväll ska ja ut o power walka, känns som evigheter sen. sen är det freedag. då ska jag på R.E.A på hambörgeburs, den där föreställningen med massa komiker som leker roliga. efter det blire nog att svänga förbi en hemmafest. Lördagen ska ja försöka gå ner o kolla på tävlingarna som är nere i stallet, jag är altlid upptagen när det är grejer där nere så kan aldrig:/ o den kvällen har jag iaf tänkt o mysa med tobias om han nu går med på det:) o på söndag borde jag fan jobba!
Liten genomgång av veckan framöver haha;)

Nu ska ja hoppa in i duschen o sen lägga mig i sängen o vänta på min man som ska komma hit! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0