en hemlig helg

Nu sitter jag här med  mjukisbyxor, lång armad tröjja o tjocktröja över, tofflor, o en filt över mig. funderar på att ta på mig långkalsonger.. JAG FRYSER! jag fattar itne hur det kan vara så jävla kallt hemma hos oss! ute oxå såklart, men lixom inne! vi har nästan lika kallt ute som inne känns det som:O inte kul alls kan jag säga... jag lider.
jaja. Vi har ringt till värden o klagat hundra gånger men ingenting händer. Ska kolla vart vi har vårt varmlufts element. jag hade det i mitt rum förra året. ikväll ska jag duscha o jag MÅSTE ha mer värme där inne då! :O


En annan grej. Jag är uppbokad den 16 till 18 Januari nästa år! bara så ni vet! haha jag vet inte själv vad som händer då. det var mamma som ville att jag o mickan skulle skriva UPPTAGEN i våra kalendrar den helgen!:D Jag försökte få fram vad det var, men mamma bara flina och sa att "det behöver väl inte ni veta".
överaskningar e lite kul tkr jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0