nästa, fredag!

YES, imorgon är det fredag. och det betyder att jag har soovmorgon. eller kan väl säga att jag är hemma hela dagen. eftersom jag har distans studier istället för att jag måste gå på lektion. Men dagen imrogon kommer nog mest spenderas med tobbe<3
Men på kvällen blire utgång! är det tänkt just nu iaf. vet inte riktigt hur när lr med vilka. Har lite olika alternativ. med antagligen så kommer kvällen sluta på Fellows, dit massa av folket jag snackat med ska. Jag längtar efter Emmi så henne ska ja försöka ragga upp;) o nu fick ja reda på att CG inte mår nå bra så då blire väl inget med dom :( Men så blir de väl att hänka me Ted. o senare träffa ettt gäng från kungsängen på fellows ;)
eller mys med my baby ;D Aja, får se hur de blir.
Ngt lär de bli iaf ^^



älskling o jag ^^
hade bara lust att lägga upp en så grymt ocharmig bild på mig o älsklingen.
fast lite söt är den väl ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaa gåt illl fellows jag ska också dit!!!!!! :D:D:D:D:D / tove

2008-10-17 @ 09:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0