arbetsdagar på säby

vi har arbetsdagar tors-fred, usch o fy säger jag!
idag, smart som man är så tar man itne med sig regnjacka, och såklart så regnar det hela förmiddagen o jag har turen att jag är men i den grupper som ska va ute o fixa med alla blommor, buskar o träd! blev ju helt genomblöt så har gått o frusit i blöta kläder hela dagen, ingen hitt! :(
det här är inför höstmarknade som är på säby på söndag. så vi skulel märka alla blommor, o buskar o träd skulel grävas upp. o så skulle allt flyttas till där de ska säljas. GRYMT JOBBIGT! komemr ha träningsvärk i armarna imrogon kan ja ju säga..o ryggen. men imrogo nså ska ja va inne, :D men jag komemr säkert få hålal på med fåglarna, typ STÄDA FÅGELBURAR! :@


När jag var på väg hem insåg ja att ja inte komemr kunan sova hos tobbe ikväll, så jag bad honom åka till kungsängens station, så kunde jag hopap av o ta ett tåg senare, så vi kunde pussas lite. jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0