snurrigt just nu

Idag är den klortaste dagen i skolan, o jag försover mig. lyckat? plus att vi har grupparbete. fast vi är ju typ klara, bara mest klippa o klistra kvar, o de vet jag att madde älskar. men hade gärna vart där ändå, så man förbättrar närvaron ltie oxå.
Men när man somnar som ja gjorde igår o lever i mardrömmarnas värld hela natten så blir man inte så utvilad. så kasnek behövde det här,o ja känner att det dåliga humöret sitter kvar.

Men ska försöka ta tag i lite saker idag. bla plugg, får väl se hur det går. men så ska jag in till stan o göra en sak, hemlis. o sen förbi frisörn. hm, kasnek ska fråga om jag kan få en tid idag? lr om jag ska vänta tills på fredag? nu är jag ju lixom hemma. får se hur jag gör.


ola svensson- Brothers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0