tidig jul

middagen blev riiktigt god! när systrarna Halldin slår sina kloka huvuden ihop så blir det aldrig fel! hahaha. fast en del brandskador fick vi båda två. mitt finger gör ont :( Men matvete o en köttbit me sallad blev det, o tzatziki. utsökt! Och julkänsla har jag fått oxå.. Kolla vad jag köpte idag på ica! ;D har inte haft en chokladkalender på många år, gillar itne chokladen i speciellt mkt heller. men jag var ju bara tvungen. (a)

skitgott chokladkalender :D


Eftersom mitt höstlov börjar idag kan man säga.. (fast imrogon ska jag plugga! o kansek på fredag oxå, om jag är duktig) så vill ja börja planera lite.. är sjukt sugen på att gå ut i helgen, typ fredag. någon? :)

Annars så sitter jag nu o lyssnar på lite youtube klipp o väntar på att min pojkvän ska komma hem från bandyn så ja får höra hans röst på telefonen<3

puss o godnatt, typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0