sjukstuga o frisör(?)

nästa vecka blir det FF här hemma. haha:) mamam o pappa ska till kanarieöarna, så blir jag o syster hemma med alec o emil. Jag komemr väl mest ta hand om emil o hoppas att han ska kunna få följa med till skolan nångon dag oxå.
Men det kommer bli rena sjukstugan här hemma. Ja alla ska vi ha våra mediciner. eller, ja iaf hundarna:P
Alec har fått öron inflammation och emil äter antibiotika för sina sår på tassarna, och även dom andra medicinerna för hans leder. Och jag kommer säkert oxå få nå jävla piller snart.  Mamma fundera på om jag kan ha (komemr inte på va de heter) ngt iaf som har med sköldkörteln att göra, ämnesomsättningen. man blir trött o seg, fryser, får torr hud o sådant. nästan alla dom vanligaste symptomen för den sjukdommen prickar rätt in på mig. så troligen kommer det bli mer blodprov här framöver ..... (!!!!!!!!!!) det är bara massa fel på mig :/

Alec är tröttjätte trött..


Aja, jag är iaf JÄVLIGT SÄKER på vart jag INTE ska klippa mig igen! Asså, är det bara jag som tycker att det är ganska självklart att frisören ska tvätta håret? nu tänker jag itne på det bara för att jag vill gå därifrån o lukta gott i håret o få lite "huvudmassage" o såkalrt få rent hår. utan det är väl mkt lättare oxå? Men nej, denna man ska inte äns blöta håret, abra lite med en vattenspruta ...? och ja kan väl säga att mitt hår blir affro när man borstar ut det. men han ska ändå klippa i det . undra hur mkt han såg igentlgien? och ja, luggen... ne jag ska vänta o se hru de blir tills jag har tvättat det o fixat ltie med det. inga komentarer innan.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

låter som en orutinerad frisör :/

2008-10-16 @ 20:18:31
URL: http://Celebrate.devote.se
Postat av: hedda

ja, duktig var han iaf inte! :/

2008-10-16 @ 23:13:09
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0