sjukling

jävla helvete.. nu börjar halsen kännas så där då de blir svårt att prata! :( nej uch idag har vart en jobbig dag, inte alls kunnat göra ngt bra i skolan. även fast jag tror att de gick ganska okej på läxförhöret i Lantbruksdjur. får hoppas det går bättre imrogon, då vi ska göra klart vårt FN uppgift i samhälle o religion.
Jag har funderat lite.. på mina matvanor, kan ju säga att ja itne har dom bästa. kan det vara därför jag blir sjuk hela tiden? för så fort jag börjar komma igång o  träna så blir jag super förkyld o får ont i halsen. Nu ska de fan bli skärpning!eftersom jag är ensam hemma ikväll igen (somalltid känns de som:/ ) så ska jag snart tralla ner till mataffären o köpa avokado o keso. det är så gryymt gott!
sitter här o sneglar på ostbågs påsen som tobbe lämnade här, kvar på mitt skrivbord.. NEJ HEDVIG!

tobbe o jag

hittat "gamla bilder", här är jag o älskling i sommras

Kommentarer
Postat av: Anonym

grejen är att när man börjar träna efter en viloperiod sänks kroppens immunförsvar, därför måste man vara ännu mer noggrann med kost och att vara varm när man har börjat träna igen :) däremot ökar immunförsvaret när man har tränat ett tag, därför är träning så bra för kroppen!

2008-10-22 @ 16:51:05
Postat av: hedda

tack så mtk för infon! :D ska nog börja träna lite säkrare inomhus oxå.. är mest ute i det just nu kalla vädret :/

2008-10-22 @ 17:25:44
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0