säbyholm = viper töntar!

snälla, hjääälp mig någon! :'O jag hoppas verkligen att jag hörde fel av vad jocke sa idag.. att det här är en dröm! VAFAN,studentskiva på viper room!? kunde dom itne hittat någoot bättre ställe? nä, jag vet itne vad ja ska säga:S.. fattar inte vad det är med  säbyholm o viper? :S
Det första jag hörde gällande student planeringen va att vi skulle på kryssning. studentkryssning, men bara massa studenter från olika skolor från hela svergie. hur kul vore itne det? Men NEJ. folk vill itne! :(  så, nu blir det viper room istället.
ska jag skratta eller gråta? :|


Förutom det som förstörde min dag så är allt helt okej. kändes verkligen itne så när jag gick upp imorse, eller iaf inte när jag skulle sova igår kväll. Men får man tillochmed sällskap av pojkvänen en bit till skolan så mår man ganska bra. Hade bra kraft o jobbade på på lektionerna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0