konst kostar!

Idag var jag i jakan för att äta med min tobias. eftersom vi var lediga idag! jag åkte först en sväng till solna o kollade lite. såg lite snygga underkläder som aj kasnek ska köpa i helgen lr ngt. sen åkte jag till Jakan för att möta tobbe efter skolan, o eftersom han ahde fel på tiden så fick jag går runt ganska mkt själv innan han slutade, dåå gick ja in i en affär som hette Harmony, typ en prylaffär med afrikanskt stuk lr va de va, typ lite buddah oxå. och där blev ja kääär!
ja, jag är beredd att ge upp en dags lön för en jävla tavla! såkalrt, den är ju heelt underbar! jag blev kär så fort jag såg den, men eftersom min dagslön inte är så mkt mer än 500kr och att jag inte jobbar speciellt ofta så tar jag den lilla vertionen. Den jag såg först var stor, 1,5 meter i höjd kanske? den kostade ju runt 2000kr, det gjorde liite ont i hjärtat. men så såg jag sedan en lite mindre som kostade 700, men de som va så gryymt bra va att det är 40% rabatt ! :D så imrogon, direkt efter att tobbe kommer hem från plugget så ska vi åka dit o jag ska KÖPA DEN! :D + så såg jag en sjukt fin, vas lr va de va.. men den var i grå sten, som en cirkel med hål o mitten. o så var det fyra kina tecken inristade med guld, och så var det en hållar bakom typ så man kunde sätta i en liten blomma lr ngt liknande. den va skit snygg! den skulel jag oxå väldigt gärna vilja ha hemma hos mig, menmen vi får se:) om jag vågar använda alla mina pengar nu, lixom, redan i början av månaden. För han ju iaf några ute kvällar inplanderade, där jag borde ha pengar till bla alkohol :/
Jag lovar att ja ska lägga in bild på tavlan imorgon

blyg älskling 

Annars så ska jag precis ta fram min djurvårds bok o börja läsa om förgiftningar som jag missade förra veckan när ja va sjuk. och så ska ja ta lite brownies till de (jag o tobbe bakade igårkväll). meeeeeen, en väldigt jobbig sak, är att jag har ont i halsen, på samma sätt som förra veckan! FAN om jag börjar bli sjuk igen!? 
det är så skönt när man kan kyssa sin pojkvän utan att ha dålgit samvete för att han ska bli sjuk. <3

kramkram

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej va tråkigt, skönt att jag slipper det!

=)

2008-10-02 @ 22:15:26
URL: http://justdancee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0