idag börjar mitt lov!

Mamma ringde nyss, dom hade precis vart nere o badat i polen. orättvist! menmen, berättade iaf för henne det här med chipsen, att det innehåller mjölkpulver o grejer, så alltså har jag itne vart ett dugg laktosfri under den perioden jag skulle vart! så vi bestämde att när dom kommer hem igen så ska jag börja igen på riktigt!  fööör, nu ska jag passa på att äta ALLT som jag inte fick äta då o va så sjukt sugen på, som bland annat, chokald såkalrt (!), keso, ost, mjuk pepparkaka. så jag har precis köpt hem en mjuk pepparkaka och MMMMMMMMMMMMMMM så god den är! :D har syndat med lite  annat godis oxå.. o en liten burk cola MED med vitaminer ;) så där kom ett litet + iaf :P men sen så ska jag bli duktig. jag kan inte förstå att jag har så svårt att hålla mig ifrån allt de onyttiga när jag för ca 1 år sedan var värsta tränings narkomanen och åt inte mkt alls. och jag kunde verkligen hålla mig, jag åt itne godis om det inte var absolut nödvändigt. och itne heller feta såser o sådant.. jag var nog ltie överdriven ett tag åt det hållet. då folk tyckte att jag hade allvarliga problem med maten.

Men snart kommer syrran hem o då ska vi åka till Ica maxi o handla mat, vår kyl är typ tom. eller igentligen VERKLIGEN INTE! men den är tom på god mat som man kan äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0