höstmarknaden och gamla vänner

Idag hade vi höstmaknad på skolan, skönt att det äntligen var bra väder! var lite för blåsigt med i solen var det riktigt varmt. dagen började ju inte riktigt som den va tänkt, så jävla oflyt man kan ha!
Vi skulle vara i bro och ta 8:50 bussen som gick till skolan och å vara på våra stationer där vi skulle vara och göra iordnign.. men på morgonen när jag skulel sätta på min dator för att kolal sl tiderna så funkar inte musen. springer då till mammas dator, som först vägrar starta, men sedan när den går igång så funakr inte den musen till den datan heller! hur fan lyckas man!? :O  så gick typ tio minuter tidigare till bussen för att vara säker att komma med den. men då ser jag att den bara går en gång i timmen. 08:28. jag var bombsäker på att den skulel gå hel oxå då jag skulle åka. så då fick jag gå ner till tunnelbanan, kom dit 08:01. då hade tunnelbanan presic gått o nästa skulle gå 08:15, jätte lyckat eftersom min pendel skulle gå 08:18! så var ju bara att försöka ringa mamma o be om skjuts, men nej hon svara inte..

så fick ta halv elva bussen från bro istället, äh, två timmar hit eller dit? :P  fick iaf ltie mer mys tid med älsklingen som låg kvar i sängen. tihi.

Annars så har dagen vart bra. mamma lorentz o syster kom o kollade lite. träffade en "gammal vän" oxå. världen är liten.
Vi lärde känna varandra i nian när jag började i hans skola, vi fick jätte bra kontakt med sedan blev det kaos, med flickvänner hit o dit :P iaf så slutade det med att vi fick säga upp kontakten när vi slutade nian.. efter sommaren ringde han upp mig för att säga förlåt. men sedan dess så har vi inte pratat ngt lr träffats.
Men i sommras så såg jag honom på tobbes gata, vi hejade bara me handen eftersom han satt i en bil. O han bor lixom i bromma o tobbe i kungsängen.
Och så idag, så var han på höstmarknaden! kändes lite konstigt att träffa honom.. men kul ändå.


Ikväll ska jag iaf till min stora kärlek<3
puss o hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem va det!? :P / tove

2008-10-12 @ 18:19:46
Postat av: hedda

han börjar på E slutar på rik! :P haha

2008-10-12 @ 19:19:11
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0