får jag sova ikväll älskling?

Sitter o sneglar lite på tv nu, där lets dance-david ska lära en tjej lindy-hopp. man blir nästan lite sugen på o göra några moves:P fast typ samba dårå.. blir avundsjuk på syrran som ahr honom som tränare, han verkar vara en så himla härlig person!


fick precis sms av tobbe att han e påväg till bandyn nu. så nu ska ja försöka komma på vad det var jag skulel göra innan jag ska till han. men icke, det är helt still i huvet!
Hoppas iaf jag får sova ikväll. känner att jag behöver det. För kan säga att jag somnat säkert en timma senare än vad jag tänkt dom senaste dagarna. och jag kan faktiskt skylla på tobbe! och bara lite mej..
I början av vårt förhållande så var det mest kittling som var den stora hobbyn. och för mig asgarv på kvälalrna då älskling mest av allt vill sova (första natten jag sov hos honom så kunde jag inte sluta skratta, och han skulle upp vid 5 för att jobba på bygget. snacka om att jag skämdes med det gick bara inte att vara tyst! stackarn..) Iaf, så ja, han har aldrig lagt av med att kittlas, men nu. vet inte om andra hålelr på såhär?^^ vi brottas o klänger på varann, o nu dom senaste nätterna har vart värst! man får ju itne en lugn stund!
Helt plötsligt har jag hans ben över huvudet, sedan ligger jag helt plötsligt på honom o råkar komma åt med händerna där han är som mest kittlig, sen plötsligt ligger jag på golvet där han slängt ner mig,sen ligger jag med benen över hans rygg, o sen hamnar han över mig så ja inte kan röra mig. Ja, så kan våra nätter vara<3

tobbe busar med alec

men nu tror jag o hoppas att han ska vara lite trött efter bandyn så jag får sova i lugn o ro i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0