han kallar mig hjärtat

<3

Jag verkligen hatar min kropp, lr min mage! åååhh, jag mår illa! :'( Fast just nu tror jag att ja vet vad felet är, jag åt för mkt till middag. När man köper hem hamburgare, som tydligen va 150g så mår man iten så bra efteråt.. jag åt nästan upp allt, inklusive pommesen. och tjockisar som jag o älsklnig är så råkade vi komma hem en cola o två choklad kakor oxå. haha. Jag har bestämt att det är nästa vecka jag ska börja med min "månad utan laktos" .. OCH BANTA.

Får se om jag ska lägga mig i sängen o försöka sova, för blir nog ingen kvällspromenad ikväll, och så vet jag itne riktigt när mamma o papap komemr hem. Men skulle ju vilja träffa dom iaf, o se ooom dom kasnek har köpt med sig hem ngt till mig :D tihi. kan ju alltid hoppas.
Annars så imrogon ska jag plugga lite, verkligen försöka. för idag gick det inge bra..  När Tobbe sitter i soffan så vill man ju helelr sitta där o pussa på honom, och så blev de tillsist ;)
Men iaf, försöka plugga! och packa. så kommer väl Tobbe o victor o hämtar mig här hemma sen hoppas jag;) De blir så att jag Tobbe o Victor ska till tobbes land, Och eftersom ingen av mina poalre kunde hänga med så tar jag med mig Alec hihi. Så imorgon eftermiddag åker vi. och är hemma iaf till Fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0