jag har tröttnat

Ngt jag är otroligt trött på när folk säger ngt, och det blir helt tvärtom. Visst det händer ibland. men man blir så trött när det händer hela tiden, alldeles för ofta! Hur ska man kunan lita på folk då? det är itne värsta löftena jag pratar om nu. men om man bestämt ngt så har man väl? Visst, det kan komma viktiga saker ivägen.. Men inte alltid! ÅH, man tappar lusten till allting. när man verkligen försöker och anstränger sig, så skiter sig allting ändå nånstans! Om du inte vet ngt till 100% varför säger man då det ändå. varför säger man JA till ngt, om man itne är säker? Säg itne att det är för att vännerna kommer bli ledsna lr sura, för dom blir ännu ledsnare o ännu surare sen när du skiter i det och säger att du inte kan om du nu sagt ja!
Är oxå fucking trött på sexgalna idioter! skaffa er ett liv!?

Ja, nu är ja på dåligt humör.. Ska packa ner det sista nu så kommer tobbe o viktor o hämtar mig snart.. får inte glömma cidern!
puss


han ska faktiskt få sin alldeles egna väska;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0