fredagskvällen

Gårkvällen vart riktigt lyckad! :D så kul har jag inte haft på länge när jag vart ute.. fast kommer ju knappt ihåg när det var :/
Iaf så började det med att jag,cg, pernilla o jennifer åkte till Nivå22 för att ta nån öl o nåra shottar. men det var ju så sjukt fullt. hade iförsej inte förväntat mig ngt annat, eftersom de är löningshelg. Där hittade vi iaf Fröjd me sin polare. jag vilel dra vidare direkt för d fanns inga platser nånstans, men ne de blev så att jag o jennifer tog några shottar o sen skulel dom andra bara svepa en öl o sen dra vidare.
När vi skulle åka så träffa vi på Ted o hans polare kissekatten, o alla drog till Toxic, förutom Ted o polarn då.. men dom sjönk så lågt att han kom dit senare iaf! haha:P

O igår va första gången jag drack en tequila! :D så fort vi kom in på tocix så drog Fröjd med mig till baren o beställde två shotar, haha kändes ltie läskigt att börja med de lixom när man itne äns är påverkad, blev ju ltie rädd oxå när bartendern skratta när hon fick reda på att de va första gången. men vafan, de va ju iten så farligt? :P
Resten av kvällen ahr jag liite minnesluckor av hahah har ju blivit så jävla känslig:/, men ajg vet att vi dansa hela kvällen o hade grymt kul! synd va bara att Cg o pernilla va tvugna att gå hem tidigt pga jopbb dagen efter:( stackars flicka, pernilla skulle upp o mocka i stallet klockan 06:00.

Vi andra drog därifrån runt stägningsdags och ja o Ted svängde förbi donken påvägen o åkte sedan hem. Men fyfan va mkt spyor o skit det ska vara överallt, va lite överdrivet mkt. löningshelger är kaos. iaf så sista godnatt smset till tobbe skickade jag när jag låg i sängen, då va klockan halv fem :) så ja.. jag känner mig en aning seg. eller typ, jag mår pyton.


Vi han iaf planera lite inför nästa helg! Äntligen får jag mina förfester hemma me tjejerna. vi ska träffas hemma hos någon, göra oss iordning tillsammans till musik o vodka o god mat! sen ska vi dra till Fellows eftersom de inte blev så igår som vi igentligen hade tänkt. men hur fan kan man skriva upp sig på fellows lista!? nån som vet? 


massa egos, haha men så såg jag ut iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0