dåtid

jag vet itne hur eller varför. men jag har tänkt tillbaka på massa saker, eller tillfällen. då jag mådde så jävla bra. då ja va lycklig, då saker va så precis som jag ville ha dom.
Det är det nu oxå, för jag har en så jävla bra kille till pojkvän! hade inte kunnat få bättre.
Men, vissa saker.. som jag inte har längre, lr gör. hur jag levde mitt liv. när jag tänker tillbaka på vissa saker blir jag helt varm inombords, när jag kommer ihåg känslan. och jag saknar det, även fast jag kanske inte skulle kunna uppleva det igen, lr få ha det så. o vissa saker ja kansek inte äns vill ha längre, men just då fans det inget bättre än just det.
bla.. att känna att man tillhör ngn, på det där bästa kompis sättet. att du är allt för den o den e allt för dig. den känslan saknar jag. jag har kompisar som ajg kan prata med på riktigt, problem o allt möjligt. men just det där har jag inte längre.
Och friheten jag hade, vart tog den vägen? 
jag är fri! jag gör vad jag vill! men det känns inte så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0