supermys I taxinge, fest i Högdalen

Har precis tryckt i mig ett paket nudlar, och laddat in lite bilder från gårdagen. Dom från förmiddagen/eftermiddafgen har tyvär inte jag, men ngra från kvällen fick jag allt!
Igår blev jag o tobbe hämtade av hans familj och åkte mot taxinge julmarknad (igen för mig). d va sjukt mysigt att va där me hela hans familj, o senare kom pappa oxå så fikade vi i slottet. Jag o tobbe fyndade lite o hittade två julklappar :) annars så köptes nog mest mat där. Vi åkte sedan hem till mig för paket inslagning! måste faktiskt säga att tobbe e ganska duktig, på sitt sätt :D :P mamma kommer nog bli väldigt glad över sitt paket....
Sen skjutsade världens bästa pojkvän mig till älvsjö där jag skulle möta tjejerna vid 8, för tjejkväll! Vi skulle tanka på vägen, men tydligen så vare fel kod! så lite panik blev de, men älskling som igentligen skulle åka hem o hämta lite grejer efter, struntade i de o körde mig hela vägen istället. eftersom bensinen skulle nog inte räcka hela rundan, både till älvsjö o sedan hem till han. duärbäst <3

Väl hos Emmi så var vi Madde, Nickie, Kim, Emmi o Sofi emmis polare. en skit härlig tjej! Emmi hade betsällt en taxi som skulel ta oss till högdalen vid 11.
Hade verkligen skit kul! dansade hela kvällen, men de va lite för mkt "bra" saker som hände. funderade ett tag där om jag innbillade mig lr drömde:P Innan jag åkte till älvsjö så var jag så himla trött o så sjukt otaggad. men d blev verkligen en bra kväll! vi träffade Idol Alexander:P super trevlig var han o han bjöd me oss på en fest senare nästa vecka, men massa andra idol deltagar om jag fattade rätt?. men får väl se hur d blir me de haha. han bad mig höra av mig iaf. får väl se^^ och sedan så blev de mail adresser o nummer som skulle ges ut för att det skulle spelas in en musikvideo om nån månad där jag skulle få vara med o dansa!:D jag blev verkligen hur glad som helst när han frågade! för just då, när jag stogd där så kände jag hur mkt jag älskade danden o saknat de! jag fattar itne varför jag slutade på både showdansen o tio dansen! idiot!
Tror iaf de va ja sofi o emmi om ja minns rätt?.. men på Bunny kvällen kan dom glömma mig iaf! :P

Vi stannade till tre då de stängde, shit va snabbt tiden gick! helt plötsligt så när jag pratade me emmi så sa hon att d här va sista låten. fatta ingenting :S menmen, fick skjuts till stan iaf av Dj:killarna o fick sällskap hela vägen hem, nästan :P
Låg väl i sängen runt halv fem o sen slockna jag.... inte så fartligt bakis idag, jävligt skönt! drack ju iförsej itne så mkt.

så får väl hoppas at jag kan plugga lite idag då, lr?

igår
 Kim me skitsöta Qarmafrån taxin till högdalenMadde, Nickie, Kim
Nickie, Jag, Sofi, EmmiMadde , Kimjaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0